Slideshow image Slideshow image Slideshow image
Previous Next
Διατροφικές Συμβουλές 1
Διατροφικές Συμβουλές Νο. 1


 Ένα διατροφικό μοντέλο βασισμένο κυρίως στις φυτικές τροφές και λιγότερο στο κρέας, μπορεί να βοηθήσει την υγεία μας αρκεί να εξασφαλίσουμε  ισορροπία, ασφάλεια και ευκολία στην εφαρμογή του.

 H ενυδάτωση είναι απαραίτητη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση. Η κατανάλωση είτε νερού είτε αθλητικού ποτού σε τακτά χρονικά διαστήματα αποτρέπει από την αφυδάτωση και μεγιστοποιεί την απόδοση και τα οφέλη που μας παρέχει η άσκηση.

 Εντάξτε το σπανάκι, φρέσκο ή βραστό στα γεύματα σας και κάντε το ίδιο με τη φακή, μαγειρεύοντας την με τον τυπικό τρόπο ως σούπα ή συνδυάζοντάς την με ρύζι σε ένα νοστιμότατο φακόρυζο, που είναι υψηλής θρεπτική αξίας.Παράλληλα, συνδυάστε τις τροφές αυτές με πηγές βιταμίνης C, ώστε να αυξήσετε την απορρόφηση του σιδήρου τους.

 Η κατανάλωση των χόρτων και ειδικότερα αυτών που είναι άγρια και φυτρώνουν στους αγρούς, φαίνεται να προστατεύουν από καρδιαγγειακά νοσήματα. Τα χόρτα είναι ιδιαίτερα πλούσια σε βιταμίνες E, C, φλαβονοειδή και πολυφαινόλες, συστατικά που συνεισφέρουν σημαντικά στην αντιοξειδωτική ικανότητα του οργανισμού.

 

Κέντρο Διατροφολογίας και Κλινικής Διαιτολογίας

Κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος: ΑΜΟΥΡΓΗ ΕΙΡΗΝΗ - Αργοστόλι Κεφαλονιάς
Τηλ.: 2671024093