Slideshow image Slideshow image Slideshow image
Previous Next
Διατροφικές Συμβουλές 4
Διατροφικές Συμβουλές Νο. 4


 Καλοκαιρινό ρόφημα
Καλοκαιρινό ρόφημα για να είστε πάντα χορτάτοι! Φτιάξτε ένα smoothie με γάλα ή γιαούρτι, φρούτο, μέλι και βρώμη!

Προσθέτοντας την βρώμη, βοηθάμε τον οργανισμό να είναι χορτάτος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε σχέση με κάθε άλλο δημητριακό.


  Ντομάτα
Είναι η εποχή της και προτιμήστε την γιατί συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς. Η κατανάλωση μιας ντομάτας την ημέρα μπορεί να προσφέρει μέχρι και 30% προστασία από τις καρδιακές παθήσεις χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά της σε λυκοπένιο μια έντονα αντιοξειδωρική ουσία, που μειώνει τα επίπεδα της  «κακής» χοληστερόλης.

Διαθέτει υψηλά ποσοστά βιταμίνης C, βοηθώντας έτσι στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού, πλούσια σε κάλιο  το οποίο ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση.


  Ποια είναι τα 6 απαραίτητα θρεπτικά που έχουμε ανάγκη;
Τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας πρέπει να προέρχονται από το φαγητό μας, και είναι αναγκαία για την πρόληψη ασθενειών, την ανάπτυξη και την καλή υγεία μας.

Τρία από αυτά (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λιπαρά) τα χρειαζόμαστε σε μεγάλες δόσεις, ενώ τα άλλα δύο (βιταμίνες, μέταλλα) τα χρειαζόμαστε σε μικρές ποσότητες, που μας είναι αρκετές.

Τέλος, υπάρχει το νερό, που χωρίς αυτό ο οργανισμός μας δεν μπορεί να λειτουργήσει.


  Υπάρχουν τροφές που επηρεάζουν την νοητική λειτουργια;
Για να επιτύχουμε έναν νου υγιή και να τον προστατέψουμε από νοητικές δυσλειτουργίες, κατάθλιψη ή ακόμα και από νόσους όπως το Alzheimer, θα πρέπει να φανούμε σωστοί ως προς το τι επιλέγουμε να καταναλώσουμε.

Μελέτες έχουν δείξει πως δίαιτες πλούσιες σε κορεσμένα και trans λιπαρά οξέα μειώνουν τη νοητική επεξεργασία και αυξάνουν τον κίνδυνο νευρολογικών δυσλειτουργιών σε ανθρώπους και ζώα.

 

Κέντρο Διατροφολογίας και Κλινικής Διαιτολογίας

Κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος: ΑΜΟΥΡΓΗ ΕΙΡΗΝΗ - Αργοστόλι Κεφαλονιάς
Τηλ.: 2671024093